Intermediální poetika příběhu
Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
352
Rok vydání
2011
ISBN
9788087481561
EAN
9788087481561
Intermedialita je dnes módní metoda, zatímco poetika poněkud vyšla z módy. Právě tyto dva přístupy však spoluautoři publikace organicky sklenují ve zkoumání příběhu, jak se realizuje v jednotlivých uměních a médiích nebo v jejich vzájemných vazbách. Sledují tak například proměny renesančního příběhu Beatrice Cenci v evropské a americké literatuře a výtvarném umění či v nedávném Lynchově filmu Mulholland Drive nebo posuny v seriálových verzích adaptacích klasických (např. Dickensových) děl, k nimž dochází v závislosti na vývoji televizní technologie či změnách požadavků veřejnoprávní televize. Mezioborový přístup kombinující vědění a metody dějin umění, literární a filmové vědy či mediálních studií však neznamená, že kniha je určena jen zástupcům těchto oborů - její autoři se snažili psát tak, aby oslovili nejen ty, kdo hranice oborů překračují, ale šíře i ty, kdo se prostě zajímají o výtvarné umění, literaturu, film - a v televizi se jen nedívají na obrázky, ale přemýšlejí, jak asi bude vystavěn další díl seriálu.
Ostatní s tímto titulem kupují:
Michael Ignatieff
443 Kč
498 Kč ušetříte 55 Kč
Vokolek Vladimír
133 Kč
149 Kč ušetříte 16 Kč
Hájek Václav
338 Kč
380 Kč ušetříte 42 Kč
Janovic Vladimír
256 Kč
288 Kč ušetříte 32 Kč
Pavličíková Helena
266 Kč
299 Kč ušetříte 33 Kč
Valoušek Chrudoš
88 Kč
99 Kč ušetříte 11 Kč
Havelka Miloš
70 Kč
79 Kč ušetříte 9 Kč
Turnová Eva
134 Kč
150 Kč ušetříte 17 Kč
Tishby Noa
329 Kč
369 Kč ušetříte 41 Kč
222 Kč
249 Kč ušetříte 27 Kč
Orwell George
248 Kč
279 Kč ušetříte 31 Kč
Grygar Mojmír
263 Kč
295 Kč ušetříte 32 Kč
-
Položka byla přidána do košíku.