Manažer/ka nákupu a prodeje

Manažer/ka nákupu a prodeje odborné literatury

Pracovní náplň

• Zodpovídá za organizaci obchodního oddělení, nákup publikací, stav zásob atd.
• Dále zodpovídá za optimální skladové hospodářství, efektivní tvorbu objednávek českých i zahraničních publikací a plnění plánu prodejů.
• Zajišťuje vysoce kvalifikovaný informační servis o odborných publikacích – především VIP zákazníkům a pravidelným odběratelům.
Hlavní zodpovědnosti:
• vystavuje faktury,
• koordinuje včasné zásobování poboček (Praha, Plzeň, Brno, Slovensko),
• zabezpečuje prodej velkoodběratelům (knihkupectví, instituce, knihovny…),
• kontroluje plný stav zásob ve skladu (připravuje objednávky na doplnění zboží, naskladňuje nové zboží),
• komunikuje s dodavateli a odběrateli (vyjednává způsoby dodání a koordinuje s distribucí a pobočkami, expeduje zásilky na poštu).
Požadujeme:
• vynikající prodejní a komunikační dovednosti,
• psaní všemi deseti,
• základní orientace v účetnictví (zkušenosti s účetním programem Helios výhodou),
• aktivní přístup k práci, pečlivost,
• schopnost organizace činností a koordinace toků zboží,
• nástup ihned.
Nabízíme:
• práci v kolektivu mladých lidí,
• zázemí stabilní české společnosti,
• možnost ovlivnit výši platu (motivační složka),
• příspěvek na stravování (stravenky).
Kontakt:
Své strukturované životopisy zasílejte na: redakce@alescenek.cz
Více informací o firmě na www.alescenek.cz
Menu